неділю, 18 грудня 2011 р.

Нові РІЗДВЯНІ та дитячі мила!

Новорічні подарункові мила: м'ятний сніговик
Новорічні подарункові мила: ванільний сніговик
Нещодавно у мене з'явилася ідея зробити нові мила, які було б приємно комусь подарувати в Новорічно/Різдвяний період. Подумала, що сніговики - це досить хороший варіант і зробила я їх в двох кольорах - синій та червоний. Додавши морську сіль, несподівано перетворивши їх ще й в засніжених:-) Крім того ці мила стандартної прямокутної форми і дуже зручні для намилювання як рук так і тіла. До того ж вони досить великі (120 г.) і їх вистачить на довго...

Також, одна моя подруга зі Львова запитала мене: "А чи можеш ти зробити дитячі мильця?", "Ні" - сказала я, бо до цього їх не робила, але вирішила спробувати. Вийшло досить цікаво, так як я використала невеличкі округлі форми, які мають бути зручними, для маленьких ручок (десь по 40 г.). Ці дитячі мила зробила у формі дельфінів, черепашок, медведиків та машинок. Ось що з цього вийшло:

Набір дитячих мил для ванни

Немає коментарів:

Дописати коментар